سفارش تبلیغ
صبا ویژن



جواهری در قلب!!! - ****رو کن به سوی آسمان****

   

از اینکه صدا و سیما خواسته یا ناخواسته خیلی از مبانی دینی رو به تمسخر میگیره و اسلام عزیز رو هم صدا با رسانه های بعضا صهیونیست تخریب میکنه دل نه تنها من، بلکه شما و هر بسیجی عاشقی خون میشه. اگه یادتون باشه چند سال پیش سر جریان پخش سریال اوشین رسوایی در صدا و سیما پیش اومد که امام خمینی حکم اعدام مشروط دو نفر رو صادر کردند. بعد از چند سال که اون فاجعه داشت از دلهای متدینین پاک میشد دوباره مردم شاهد پخش فیلمی از همون جنس به اینم عکس اون رقاصه در حال آوازه خونیاسم جواهری در قصر(قلب!!) شدند، تا جایی که اونقدر اون فیلم معروف شد که شاید روزانه 50 وبلاگ با عنوان هایی مثل عکسهای خفن از یانگوم، جواهری در قصر و...در سرورهای مختلف ثبت میشد و کلیپهای خوانندگی و رقص اون بازار بلوتوث رو داغ کرده بود. من خودم خبر دارم حتی  تو موبایل چند تا از رفقای احیانا مذهبیم تم ها و آلبوم عکس یانگوم وجود دارند و از چند نفر شنیدم که مجموعه کامل و بدون سانسور این سریال نکبتی رو رو براحتی از اینترنت تهیه کردند.
این صدا و سیمای اسلامی(!)، واقعا روی همه رو سفید کرده. بدبختی اینجاست که حالا بعد از تقریبا 6ماه کارتون اون هم از شبکه دو داره پخش میشه تا ریز و درشت، کوچیک و بزرگ تحت تاثیر کامل اون قرار بگیرن.
کی گفته یه سریال که نود درصد بازیگراش زن اند و همه هم بخاطر زیبایی چهره در اون فیلم بعنوان بازیگر انتخاب شدند در پیشبرد اهداف اسلامی به ما کمک میکنه؟ این همون رسانه ایه که بزرگترین نقش در ترویج فرهنگ اسلامی رو باید داشته باشه!!!
اگه توجه کرده باشید باشید میبینید(و قطعا میدونید) صهیونیست ها و دولت های استعمارگر به وسیله همین سینمای هالیوود دارن سیاست های کثیفشون رو به جهان عرضه می کنه و ما هم با این فیلمهای مسخره داریم هرچه توسط علما و مبلغان دلسوز اسلام کاشته شده پنبه میکنیم.
عمق فاجعه رو ببینید که وقتی با چند نفر در باره این فیلم حرف میزدم به دفاع از اون پرداختند و گفتند شخصیت اصلی این فیلم داره مقاومت و ایثار رو به ما نشون میده غافل از اینکه دارن سر خودشون شیره می مالن چرا که در فرهنگ دینی ما بزرگترین اسوه های مقاوت زن یعنی زهرای مرضیه و زینب کبری در بین زنان جهان یکه تازی میکنند و وای بر ما و مظلومیت اسلام که یک شیعه یانگوم رو بر اهل بیت معصومش بعنوان اسوه و الگو ترجیح بده.

همین تو مدرسه ما که مثلامثلا جای آموزش نخبه های کشوره(تیزهوشان) یکی از بچه ها اونقدر به یانگوم دل باخته بود که بیوگرافی و تمام فیلمهای یانگوم رو داشت و تو مدرسه معروف شده بود به شوهر یانگوم!!

ذر قسمت بعد ایشالا درباره سریالهای ایرانی مینویسم.



به قلم » ارمیاجون » ساعت 7:16 عصر روز سه شنبه 87 تیر 18