سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نامه ای به معشوقم؛ میرحسین!!! - ****رو کن به سوی آسمان****

   

سلام میرحسین عزیزم
حالت خوبه؟ دماغت چاقه؟ خونواده خوبن ایشالله؟ زهرا خانوم اینا چطورن؟!!!
اگر از احوال ما عاشقان دربه در خسته دل و ملول جویا باشی بد نیستیم، یعنی واقعش بد هستیم ولی همش فدای یه تار اون سبیل خوشکلت باشه عزیزم!!!!!!!حامیان میر حسین جون موسوی در آشوب های اخیر
میدونی؟ بعضی وقتا با خودم فکر می کنم اینکه ما میریم تو خیابونا و با اون دستبند سبزایی که خواهرامون برامون بستن شعار می دیم و اتوبوس آتیش میزنیم و تو دانشگاه امتحاناتو لغو می کنیمو شیشه های خوابگاهو می شکونیمو و حساب این بچه بسیجیا رو با سنگ میرسیم و هزار کوفت و زهرمار دیگه درسته؟ ولی دوباره به عقل ناقص خودم که رجوع می کنم می بینم اگه این کارارو نکنیم پس تو و اون مصی تاج زاده و بهزاد خوش مرام و سعید شیش لول بند چطوری از این انقلابای مخملی راه بندازین؟!!!
تازه مگه چه اشکالی داره؟ این حق طبیعی ماست که بریزیم تو خیابونا! ممد خاتمی(که الهی لپشو گاز بگیرم!!!) هشت سال جون کند که جامعه مدنی درست کنه واسه همین موقع ها دیگه!!!!
بعدشم اون دستبندای سبز که رنگ اهل بیتن و باعث میشن ما هنگام تظاهرات ذوب در معنویات بشیم!! حتی اگر جای اسم ائمه نوشته باشه میرحسین موسوی تازه شانس بیاری نداده باشم جی افم با اون لبای رژیش ماچ کنه دست بندو!!!!!!
تازه شعار دادن که عیب نیست، همین اول انقلاب هم بابا مامانای خودمون بودن هی شعار می دادن تا اینی شد که می بینی!!!!!
حالا اگه شعارا یه کم تفاوت داره که به جایی بر نمی خوره!!!
اون موقع می گفتن استقلال آزادی جمهوری اسلامی؛ حالا ما می گیم توپ تانک فشفشه شورای نگهبان دقت کن!!!!!!! همونطور که ملاحظه می کنین مضامین یکسانه!!
نکته بعدی این که اون اتوبوسایی که ما آتیش می زنیم استهلاکشون خیلی زیاده و از رده خارجن، این بده به جای این که ببرن اوراقشون کنن با کلی دردسر و هزینه ما خودمون نابودشون می کنیم؟!!!
بعدشم تو دانشگاه چرا امتحاناتو لغو نکنیم؟ فرجه هامون که کم بوده، درسامونم که سنگینه، استاداهم که سخت می گیرن، هوا هم که گرمه، جزوه هامون که ناقصه خب باید لغوشون کنیم چون وقتی تو اومدی استادا آسون میگیرن، هوا رو خنک می کنی، خودتو و زهراجونم می شینید جزوه هامونو کامل می کنید اونوقت ما هم با خیال راحت امتحان می دیم!!!!!!
در مورد شیشه های خوابگاه هم حق داریم آخه شیشه ها خیلی فرسوده شدن! و تندتند گرد می گیرن! پس ما میشکونیم که بیان شیشه تازه و تروتمیز سوار کنن که زحمت ما هم واسه گردگیری کم تر بشه هرچند می دونم اگه تو بیای به بهزاد نبوی آلبالو میگی همه شیشه های خوابگاهمونو دو جداره کنه!!!!!!!!
تازه اون بچه بسیجیا هم حقشونه اون همه فحشو و سنگ و نارنجک!! تقصیر خودشونه نمی ذارن ما کارمونو انجام بدیم!! هی می گن خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست!!
یه عده مخ شست و شو داده که نه دست بند سبز دارن نه گفت و گوی تمدن ها بلدن نه حقوق شهروندی اومدن جلوی ماهارو بگیرن!!!!!
چند تا بچه ریشوی قانون گریز که به خاطر اینکه احمدی نژاد می خواد سربازیشونو شیش ماه کم کنه بهش رای دادن!!!!
میرحسین جون، عزیز دلم، نمی خوام زیاد وقتتو بگیرم پس یه راست میرم سر اصل مطلب:
می خوام بگم که ما هیچ وقت زیر بار ظلم نمی ریم و هیچ وقتم نمی ذاریم شورای نگهبان حقمونو بخوره چون مطمئنیم تقلب شده و ما هم به همین خواطر هی راهپیمایی سکوت می کنیم و حتی اگه جواب نداد بلندتر سکوت می کنیم و اگه این هم جواب نداد با سنگ و نارنجک و چیزایی که تاج زاده اینا برامون خریدن سکوتمونو به همه نشون می دیم!!!
درستشم همینه! من خودم شاهد بودم که تو سی میلیون رای آوردی(می گی نه برو آرشیو سایت قلم نیوزو بخون!!) حالا اینا اومدن میگن سیزده میلیون!
آخه یکی نیست به این مسئولا بگه ما خودمون دوره های قبلی اینکاره بودیم!!خاتمی رنگ می کردیم جای توکلی می فروختیم، هاشمی رنگ می کردیم جای احمدی نژاد می فروختیم حالا شما اومدی مارو سیاه کنی؟ نه داداش ما خودمون ته همه خطوطیم!!!
اصلا یکی از بچه ها می گفت باباش ناظر صندوق بوده خودش دیده هی میرحسینا رو با غلط گیر لاک گرفتن کردن احمدی نژاد انداختن تو صندوقا!!!! یکی نیست به این محمود ریزو بگه بابا رای حروم خوردن نداره!!
بیا این مال و مقام های دنیوی رو ول کن بده به موسوی خودت بچسب به آخرتت!!! سیاست آخر و عاقبت نداره!!
میرحسینا _الهی اون لپ قرمزتو بخورم!!!_ ما این قدر آشوب و خراب کاری می کنیم که از تو همین صندوقای کذایی درت بیاریم حتی اگر شیار صندوقا خیلی خیلی تنگ باشه!!!
کنار زدن این احمدی نژاد هم که کار سختی نیست! مجموعا یه متر طول در بیست سانت عرض و ده سانت ضخامت هم نمی شه!!! حالا تو مناظره کم آوردی عیبی نداره اونا همش حرف بود اگه راست میگه بیاد باهات مچ بندازه!!(البته می گن دستش خیلی زبره، حواستو بده اون دست لطیفت تو مچ انداختن خش نیفته وگرنه نه من نه تو!!!)
در این که کارمون درسته هم هیچ وقت شک نمی کنم چون هرشب بی بی سی و وی آ اُ و فاکس نیوز و ... کلی ازمون تعریف و تمجید می کنن تازه من شنیدم که اوباما هم طرفدارماست!! تازه سید محمد _که الهی اون خطوط ریشش تا ابد شکلاتی بمونه_ هم باماست، اکبر و خانوم بچه ها هم که همه جوره دارن فاز میدن...
تو هم هیچ وقت کم نیار؛ باشه؟ آفرین!!!
اصلا هم به این نماینده ها و این روزنامه نگارا و ...محل نده؛ هی می گن نکن این کارا رو، مثل بنی صدر میشی، خون مردم گردنته... یه چیزی بگم پیش کسی نگو؛ می خوان شیرت(؟!) کنن!!!
راستی جی افم میگه چند وقتیه انگار رنگ به بدن نداری خواستم به زهراجون بگم چند تیکه گوشت برات بزنه رو سیخ بندازه رو منقل!! دو سه بار که زدی به بدن فورا میزون میشی...
شبا هم زود بخواب که زیر چشمات گود و سیاه نشه...
من و همه طرفدارت به تو افتخار می کنیم و مطمئنیم که تو هم به حامیانی با سطح فکری بالایی مثل ما به خودت می بالی!!!
                                                                              والسلام علی هرکی با ما باشه!!
                                                           امضا: جوانان روشنفکر حامی موسوی و خانم زهرا رهنورد!!!!

                                                       



به قلم » ارمیاجون » ساعت 11:30 عصر روز سه شنبه 88 تیر 2